Post by enevtaljuma on Mar 13, 2022 1:36:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Robbery Bob 2: Double Trouble 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on erittäin hyvä, älä kyllästy ryöstöön Bob 3 hämmästyttävä osa peli, plz tarvitset myös 👌🏻⭐⭐⭐⭐⭐Kiitos, että loit tämän upean pelin
Robbery Bob 2: Double Trouble Akcija bap
Kysfag
Tämän sovelluksen lataaminen vie paljon aikaa myös silloin, kun verkkoni on kovassa nopeudessa ja olen odottanut tunnin lataamista sen ajanhukkaa.
Se on erittäin mukava peli ja käytän tätä peliä, kun olen vakavassa tilassa eikä kukaan kuuntele minua 🤣🤣🤣😇😇
Erittäin mukava peli ja rakastan sitä peli robbery bob Pelaan jo Robbery Bob 1st eli rakastan sitä superpeli ja helppo pelata!
kakka
tosi hyvä peli😂
Lataaminen vie paljon aikaa
Tämä peli on paras peli, mutta pelissä on vain yksi puute, eli sen ohjaimet joskus epäonnistuvat. Jos meillä on kiire, se ei joskus toimi.
Happy Hop: Kawaii Jump آرکیڈ tqy
Se on hyvä peli, mutta siinä ei kuitenkaan ollut mahdollisuutta vaihtaa ohjauslevyä. Olen oikeakätinen, joten en voi pelata tätä peliä
Se on super mahtavaa. Peli on sekoitus sekä viihdettä että terävää ajattelua. Haluaisin, voitko lisätä kovan pomon jokaisen maailman viimeiselle tasolle? Ole hyvä ja se tulee olemaan aivan mahtavaa 😍😍😍☺️☺️☺️
Peli on hyvä, mutta aina kun se kaatuu, kun aloitan pelin pelaamisen tasolla 5, se ohjaa minut aina puhelimeni aloitusnäyttöön... plzz korjaa tämä ongelma ja ota minuun yhteyttä mahdollisimman pian...
Ärsyttäviä ja typeriä ääniä hahmoille. 2 tai 3 typerää hölynpölyä soitetaan hahmolle joka sekunti.
Tämä peli on loistava. Hyviä ja hankalia tasoja on niin paljon.Paras peli mielestäni.Annan sille 5 tähden, jos shadow bobin maksu on pienempi, koska se on hyvä ominaisuus.Se toimii minulle kumppanina.Pidin pelistä todella paljon.Kiitos joukkuetta 2. bobin käynnistämisestä.Olen iloinen, jos ei ole.3.Kiitos
Ohjaus on todella vaikea käyttää, liikkeet ovat liian hitaita, parantamisen tarpeessa
Sain valmiiksi ryöstö Bob kaksi osan, mutta toinen osa ei avaudu
Se on erittäin upea peli, jota en voi ymmärtää, mutta sen tehtävä on erittäin hyvä
Tämä peli on niin hauska 😁 ja luulen, että kehität tämän pelin grafiikan niin hyvin Weldon👍
Hyvä, pidän siitä. Toivottavasti minulla on Robbery Bob 3. Kiitos..
Pidän tästä pelistä, koska siinä on monia ominaisuuksia, sen grafiikka myös tämä peli tarvitsee aivovoimaa, se on siistiä vain lisää uusia lukuja ja tasoja
Täydellinen peli, kaikki tässä tuli hienoa. Odotan kolmatta versiota, ole hyvä ja tee töitä sen eteen. Kiitos
Tämä peli oli hyvä, mutta tässä pelissä oli niin paljon mainoksia, että olen erittäin järkyttynyt tästä syystä
Joka kerta kun napsautan pelata tasolla 5, peli kaatuu jatkuvasti. Korjaa nopeasti! Haluan todella pelata tätä peliä
Ei lataa ikina
ei voi pelata vaihetta 5. on jo poistettu ja asenna sovellus uudelleen, mutta silti sama.. vaiheessa 5 peli sulkeutuu jatkuvasti
hiirimatto on vaikea käyttää, joskus kuuluu häiritsevää ääntä, liikaa mainoksia, Robbery Bob 1 on paljon parempi kuin päivitetty. Ok, saimme nimen "kaksoisongelma"
Se oli uskomaton kokemus minulle, mutta siinä on joitain ongelmia, koska mainoksia on paljon ja on niin vaikeaa ansaita rahaa ja ostaa pukuja, joten korjaa se
Upea ja koukuttava peli. Mutta suosittelen lisäämään muita tapoja ansaita rahaa, koska on melko vaikea ansaita rahaa varsinkin kun yrität ostaa asua.
Tosi hyvä ja kiva peli
Tämä on hämmästyttävää, en pidä robbery bobista, mutta pidän robbery bob 2:n ohjaimet ovat niin mukavia, jos verrataan robbery bob ja robbery bob 2, se vahvistaa, että robbery bob 2 on 100 kertaa parempi kuin robbery bob.
ihan ok.
Haluan että teette robbery bob 3 koska oon voittanut ton pelin kokonaan
Rakastan sen pelaamista, koska se on salaperäinen ja työkalut ovat loistavia. Olen myös pelannut ryöstöbobia ennen tätä. Sitä lukevien tulisi kokeilla sitä ja kertoa kokemuksistaan
Luv peli, mutta kun saavutin tason viisi se kaatuu ja se on erittäin ärsyttävää palaan aina aloitusnäytölleni, joten srlsy pls korjata tämä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peli on mahtava, mutta jokaisesta tason lopettamisestani kuuluu ärsyttävää naksahdusääntä, joka on todella kovaa ja sattuu korviini, ja kun sammutan äänen pelissä, se toistaa silti äänen ja sen erittäin ärsyttävä, voitko auttaa?
koska kun pääsin alien-lavalle, tasot ovat kovat liian kovat ja liian paljon mainoksia
Robbery Bob 2 -peli on parempi kuin ryöstö Bob, mutta ei avaa seuraavaa tasoa
Ihan mahtava peli sain pelattua 1ja 2 versio voisko tulla 3 versio?🐼
Se on hyvä peli, vaikka ohjaimet ovat hieman vaikeita
Upea peli... vaikka se on offline-tilassa...peli on erittäin mielenkiintoinen... rakastan tätä peliä
Olen tyytyväinen pelaamiseen, mutta pelitasoni käynnistyi uudelleen joka päivä. Olen turhautunut pelaamaan kaikki tasot uudestaan ja uudestaan. Ole hyvä ja hlp minulle mahdollisimman pian
Ohjaimet ovat liian pieniä ja haluan saada muita paikkoja ilman tähtiä, mutta kaiken kaikkiaan peli on loistava, parempi kuin ensimmäinen
Tehkää kolmonen jossa voi tehdä oman kartan
Liikaa mainoksia.
Se on erittäin fantastinen peli. Toivottavasti sinäkin pidät tästä pelistä.
Mut heittää pois jos häviän tai voitan kentän
Pidän 1:stä, mutta tämä 2 on parempi, sillä on pitkä käyttöikä