Post by enevtaljuma on Mar 13, 2022 1:15:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Pet Rescue Saga 2022 version ▞▞▞
Verslavend, maar de niveaus die het opruimen van alle blokken vereisen, en niveaus met dubbele of driedubbele versterkte kooien maken me gek!
Ik kom niet bij een nieuw level en ik krijg geen dieren
Ik hou gewoon van spelen, het is leuk om de huisdieren te redden
Na update niet meer te spelen!!!
goed
je nieuwe update werkt niet ... mijn spel wordt niet eens geopend ...
Ik vind deze mooi ik speel dit al. Twee jaar
Was vroeger mijn favoriete spel, maar had problemen om verder te komen.
Dit is leuk, maar naarmate je de hogere niveaus bereikt (zoals 111) wordt het belachelijk moeilijk en verdomd bijna onmogelijk om te winnen. Kom op ontwikkelaars! Er is geen reden waarom je hetzelfde niveau 30, 40 of 50 keer zou moeten spelen! Ik word er zo kwaad van dat ik het verwijder en verder ga met andere games.
Het gaafste spel ooit ...alleen te lang moeten wachten op nieuwe levels..voor de rest een top 👍spel
Ik was dol op dit spel, kwam op niveau 1858, toen bevroor het spel, wat ik ook probeerde, het kwam niet uit het midden van het spel. Dus ik probeerde het te verwijderen en opnieuw te installeren om te ontdekken dat ik terug was op niveau 1 en op niveau 4 bevroor opnieuw en gaf geen krimp, zelfs niet als ik het spel sloot, liet de laatste foto op het scherm achter, dus ik kon niets anders laten zien. omdat het alles blokkeerde, heb ik het spel nu opnieuw verwijderd.
Leuk spel. Maar sinds de laatste update begin ik ineens weer bij level 1, en dat terwijl ik al bij level 460 was.. Ik speel dus niet meer..!!
Het is moeilijk om een level te verslaan wanneer de computer stopt met het geven van stenen en huisdieren om te redden. Speel al 4 dagen hetzelfde niveau 1 huisdier te kort en het niveau eindigt omdat het spel besluit het daar te beëindigen. Dit is volkomen onplezierig. Zal de app verwijderen
3 sterren geven voordat ik verder ga (en 0 geven!). Op het derde niveau werd ik al onherkenbaar geslagen! Waarom niet 'trainen' spelers 'hoe te winnen' in plaats van te proberen te 'beroven' dan bij de eerste ontmoeting? Misschien wil ik geen hondenhokken bouwen TOTDAT ik vertrouwd ben met het spel... Hint: Jullie (ontwikkelaars) weten wel wat een 'hint' is - nietwaar?...
Ik vind het spel leuk, maar hier heb ik de laatste tijd geen punten kunnen krijgen voor mijn niveaus. Ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakte niet uit. Los het probleem op!!
Ik hou van dit spel. het kan een uitdaging zijn, maar dat maakt het zo leuk. elke keer is er een uitdaging om raketten te winnen, zelfs als ik het voor de deadline voltooi, zegt het me dat ik dat niet heb gedaan. dat wordt heel snel oud
Ik hou van deze game, speel het vrij vaak, maar ben nu erg overstuur, want toen de game werd bijgewerkt, werden al mijn boosters en de extra tijd die ik verdiende om de een of andere reden weggenomen, dus ik raakte hierover van streek omdat alle goudstaven die je verdient, je moet koop ze echt ik begrijp dat niet als je iets verdient, het moet je gewoon worden gegeven, dus dat is ook iets wat ik niet leuk vind aan het spel behalve dat het een leuk spel is, slechts een paar glitches hier en daar LOL
Ik hou van dit spel spelen met de boerderijdieren, briljant en fantastisch nogmaals bedankt
Erg jammer zo verlies ik leven
Dit zou 5 sterren krijgen, maar het blijft maar zeggen dat mijn spaarvarken vol is en geen gouden staven meer zal toevoegen. Het is niet vol. Ook zal ot slechts 50 staven bevatten, dan moet je echt geld betalen om een groter spaarvarken te krijgen.
Want er is niks te doen
Het is een TOP spel🖒
op tablet prima maar desktop en laptop een hel om te spelen rossen vastlopen van het spel om de 3 minuten echt niet leuk en dat al heel lang
Dat is het. Ik verwijder deze app en gebruik nooit meer een van je games. Na het spelen van 4 zeer moeilijke levels, geef je de optie om voor 3,49 $ een bundel met boosters te kopen. Ik koop het en elke keer als ik daarna een spel speel, als ik het spel win, worden de boosters automatisch geactiveerd en verlies ik wat ik heb gekocht. Dat is een lelijke leugen om mijn geld aan te nemen. Helemaal niet bieden als het je niet uitkomt.
Idle Kingdom Defense Role Playing vck
Ik zou dit een week geleden 5 sterren hebben gegeven, maar de niveaus zijn niet eerlijk en ze lijken het winnen met opzet onmogelijk te maken. Niet toestaan dat er genoeg dieren op het scherm vallen, blokken die landen op een manier waarop de natuurkunde zou ineenkrimpen, tijd geven als beloning en je niet laten passeren, dus je moet minstens 50 keer proberen om het te verslaan. Ik vond het geweldig, maar het is duidelijk dat er gewoon te veel bedrog is aan de kant van de ontwikkelaar dan ik bereid ben te behandelen. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar ik sta op het punt om de installatie ongedaan te maken
leuk en onderhoudend spel waarvan je niet gelukkig genoeg krijgt. Het blijft een leuke en spannende uitdaging.Geweldig mooie en uitdagende nieuwe levels. Een nieuwere uitdaging bij is gekomen. Nu met nieuwe uitdagende niveaus. Geweldig mooi spel.Nieuwe uitdagende labels toegevoegd. Mooi tijdverdrijf gedurende deze hectische periode van corona
Kan niet verder spelen gericht levens niet binnenkomen. En weet dat ze Door personen getuurd worden. Dit duurt nu al 4 weken
Het is goed totdat het frustrerend wordt. Wat is het doel van boosters als je ze niet mag gebruiken? Voordat ik er een kan gebruiken, krijg ik dat je te weinig huisdieren hebt gered. Als ik een booster had kunnen gebruiken, had ik de ronde kunnen verslaan.
Ik ben dol op het spel. Ik wou dat het makkelijker en goedkoper was om items zoals de hamer en andere te krijgen om te helpen op niveaus waar je vastloopt. Of op het extra harde niveau misschien een helpend item krijgen.
Pet Rescue Saga Casual jhq
Heel vreemd.. een vriendje van mij kan wel verder en ik niet. Bij mij moeten er eerst niveaus worden gemaakt. Bewijs heb ik gezien.
Het spel neemt je punten en balken weg. Merk zelfs op dat je na het stoppen met spelen teruggaat naar het spel en andere dingen ontbreken. Sorry om te zeggen, maar bijna klaar om te stoppen met spelen. Dus 3 sterren is leuk om te beginnen. Vond het spel leuk, maar hou niet van punten en wordt teleurstellend.
Leuk maar geef meer kansen voor goudstaven te verdienen & meer boosters
Leuk spel
Speel het spel al een hele tijd, level boven de 3k, mag ineens niet meer spelen vanwege een probleem met mijn leeftijd........ echt!!
leuk spel eigenlijk. soms beste moeilijke niveaus. maar erg leuk spel
Leuk ..maar niet als je dagen niet verder kan ...dus ..verwijderen
leuk spel, ik snap alleen niet waarom je geld moet betalen om het spaarvarken leeg te maken, gewoon je geld moet betalen
Loopt veel vast kan spel niet uit of aan spijtig en vandaag nog altijd niet grrrrrr
het is leuk en uitdagend. speel nog steeds en vind het nog steeds leuk. Heerlijk plezier. Noodzaak om een manier te creëren om spaarvarken te verzilveren zonder geld uit te geven. Het is een spel voor ontspannen meesleuren. 😏
Een heel leuk superspel!! Zo leuk, dat ik nu al voor de 3e keer op een update moet wachten...ha,ha,ze kunnen mij niet reageren, ff afkicken maar weer.
Spel ok, MAAR wanneer level compleet varken verschijnt en me vertelt dat het vol is zonder uitleg over hoe het te legen. TOTAAL NUTTIGE & TOTALE IRRITATIE
Wel jammer dat je voor de beloning van je harde werk moet betalen. Daar begin ik niet aan.
Leuk spel, maar waarom kan de booster aan het einde van het spel niet aan je verzameling worden toegevoegd in plaats van het bord....Ik speel elke dag..ik wacht op een nieuwe game op 3087 en ik zie dat het daar ver voor is
Ik heb drie en een half jaar Pet Rescue Saga gespeeld. Ik kwam vast te zitten op level 843 en zou er geen geld of tijd meer aan besteden. Ik ben drie jaar gestopt met spelen.Ik heb een nieuw apparaat gekregen voor Moederdag en heb het opnieuw geüpload. Het begon me terug bij nul en ik was ok met dat. Ik ben nu op niveau 920 en moet geld uitgeven om beloningen te krijgen die volgens de game niet goed zijn. We zouden de goudstaven moeten belonen, niet ervoor betalen.
Ik speel dit spel al een paar maanden. De verhaallijn was een beetje veel, maar het spelen van het spel was leuk. Met de nieuwe update ben ik al mijn voortgang kwijt en moet ik opnieuw beginnen in een team.
Pet Rescue Saga કેઝ્યુઅલ dil
Een mooi spel en die race erbij maakt een spannender alleen jammer dat je af en toe zo lang moet wachten voor je weer een level kunt.Leuk spel genoeg
Blijf nog steeds veel te lang vastzitten op niveaus. Het spel zou beter zijn als er manieren waren om sommige levels wat sneller uit te komen. Het glitches, bijvoorbeeld, je ruimt de meeste blokken op, de huisdieren vallen naar beneden, je hebt nog één huisdier te gaan en de blokken worden opgeruimd, maar het laatste huisdier valt nooit. Of als het level begint, voordat je een spel maakt, staat er dat je het spel hebt verloren, een leven hebt gebruikt en dat je niets kon doen omdat het spel geen zetten had toen het begon. Er valt soms niet te winnen.
Ik ben dol op dit spel dat ik al jaren speel! Het enige slechte is dat het de dingen wegneemt die ik soms win! Maar verder is het geweldig!!!
Deze nieuwe versie is verschrikkelijk omdat het niet start, als je op de afspeelknop drukt, gebeurt er niets, als je geen toegang tot internet hebt, kun je het spel spelen, help en los bugs op, ik laat de sterren vallen naar 1